Kom je ook naar Rotterdam op 15 september? Busvervoer vanuit Twente.

4 september 2018

Kom je ook naar Rotterdam op 15 september? Busvervoer vanuit Twente.

10 jaar geleden ging de Amerikaanse bank Lehman Brothers failliet. Het bleek het begin van een gigantische crisis. De bankiers hadden gegokt, de samenleving verloren. 10 jaar later is ons land er niet rechtvaardiger op geworden. Daarom start Lilian Marijnissen op 15 september een nieuw initiatief: Tijd voor Rechtvaardigheid. Op die dag organiseren we een grote manifestatie in het centrum van Rotterdam. Lilian zal daar vertellen wat haar drijft om dagelijks te knokken voor een andere samenleving en hoe die samenleving eruit kan komen te zien.

Vanuit Twente gaan we gezamenlijk met de bus naar Rotterdam. Voor 7,50
euro kun je mee. Geef je daarvoor op via hengelo@sp.nl of bel naar
074-2421042.
Je hoort dan voor 15 september hoe laat en waar je kunt opstappen. Ga mee want het wordt heel bijzonder zo vlak voor Prinsjesdag. Met veel mensen maken we de druk op dit kabinet nog groter om zeer schadelijke maattregelen als de afschaffing van de dividendbelasting ongedaan te maken.

Wat?: Manifestatie Tijd voor Rechtvaardigheid
Waar?: Centrum Rotterdam
Wanneer?: 15 september - ontvangst vanaf 13.00 uur, het programma start om 13.30 uur en is rond 15.30 uur afgelopen.