’t Zit scheef!

16 juli 2012

’t Zit scheef!

scheefwonen
Scheefwonen? Nee, ’t zit scheef in de Tweede Kamer. Het hoog-opgeleide en/of welvarende deel van de Nederlanders gaat altijd stemmen. Rekent u zichzelf niet tot die groep: ga dan ook stemmen! Laat u de kaas niet van het brood eten. De thuisblijvers zorgen ervoor dat bepaalde groepen in de bevolking extra zetels hebben in de Tweede Kamer, omdat anderen ‘hun’ zetels niet opeisen.
Ook in Borne is er een duidelijke relatie tussen hoge opkomst en veel VVD en CDA stemmen (b.v. Bornsche Maten), terwijl de PvdA en SP stemmers vooral in de wijken met lagere opkomst wonen (b.v. westelijk van het spoor).

In onze campagne zullen we de mensen oproepen van hun stemrecht gebruik te maken, omdat er het er dit keer echt om gaat: wordt Nederland nóg liberaler of kiezen we voor een sociale weg uit de crisis.
De landelijke SP-campagne gaat op 19 augustus van start tijdens het Open Air 2012 in het Openluchtmuseum. In Borne gaan we al op 26 juli van start met een BBQ voor SP-leden met aanhang/introducés. Voorafgaande aan de landelijke campagne gaan we met een speciale folder aan de slag om het ledental in Borne nog verder te laten stijgen.
Draagt u de partij een warm hart toe? DOE MEE!