Kamerlid Rik Janssen in Borne

27 februari 2011

Kamerlid Rik Janssen in Borne

Vandaag heeft Tweede Kamerlid Rik Janssen een bezoek gebracht aan Borne. Rik heeft onder meer vreemdelingenzaken in zij portefeuille. ’s Middags bracht hij een werkbezoek aan het AZC, waar hij zich liet informeren en ook met eigen ogen de situatie in dit sterk verouderde opvangcentrum heeft aanschouwd. Dat hier iets moet gebeuren is op voorhand duidelijk. Ook had Rik een gesprek met wethouder Lex Albers.

Buurten in Borne
’s Avonds heeft Rik Janssen met Bornse SP’ers en met Frank Futselaar, onze provinciale lijstaanvoerder, campagne gevoerd in de wijken Tichelkamp en Spanjaardsbuurt, de buurten waar de SP in Borne altijd de meeste stemmen haalt. Een aantal verraste SP-leden kon hij de hand schudden. Verder zijn er zo’n 500 sponsen en folders uitgedeeld.
Borne behaalde bij de laatste verkiezingen na Hengelo het op één na beste SP-resultaat in percentage in de provincie Overijssel. Het bliksembezoek van onze partijkopstukken Janssen en Futselaar draagt hopelijk bij aan een evenaring van dat resultaat. Foto’s van deze avondwandeling door Borne volgen binnenkort.