Geen fractie, wel actie

17 december 2009

Geen fractie, wel actie

De SP Borne en de gemeenteraadsverkiezingen!!

De gemeenteraadsverkiezingen van maart 2010 komen voor de SP-Borne nog net iets te vroeg. Hoewel we sinds een jaar een officiƫle SP-afdeling zijn is meedoen in 2010 nog niet haalbaar. Onder meer verhuizing en ziekte van een aantal actieve leden zijn er de oorzaak van dat we geen kandidatenlijst kunnen samenstellen. Gelukkig is er geen man overboord. De SP is en blijft vooral een actieve partij. We zijn geen vergadertijgers maar doeners. Ook zonder gemeenteraadsfractie heeft de SP-Borne bestaansrecht. Dat hebben we in de afgelopen tijd wel bewezen. Met onze 70 leden blijven we onderzoeken wat er speelt onder de Bornsebevolking. En mocht het nodig zijn, dan komen we samen met u in actie. Over 4 jaar doen we zeker mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Daar zullen we nog meer goede, sociale en actieve mensen voor nodig hebben. Intussen zult u ons regelmatig tegenkomen met een kraam in het centrum van het dorp of bij u in de buurt.

In januari/februari zullen wij een speciale SP Borne krant op elk adres in Borne bezorgen.